Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Cylinder 50ccm 40mm sworzeń 10mm 2T Yamaha Aprilia Barton Minarelli komplet
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder 70 Minarelli leżące AC Yamaha Aprilia Zipp Junak 10 sworzeń (bez głowicy)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder 70 Minarelli leżące AC Yamaha Aprilia Zipp Junak 10 sworzeń (bez głowicy)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder 70 z głowicą Minarelli leżące AC Yamaha Aprilia Zipp Junak 10 sworzeń
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder kompletny NICASIL do 2-suw 2T sworzeń 10 poj.50 ccm
Cylinder o pojemności 50 ccm z powłoką NICASIL-ową (wyższej jakości) do skuterów 2T chłodzonych powietrzem AC, o średnicy sworznia tłokowego 10mm.
Średnica tłoka: 40 mm.
Dostępność: Na zamówienie
Cylinder kompletny poj.70 ccm 2 suwa 2T sworzeń 12 mm, 47mm
Cylinder do skuterów chińskich 2T o poj.70 ccm chłodzonych powietrzem o średnicy sworznia tłokowego 12mm.
Dostępność: brak towaru
Cylinder kpl. 50ccm 40mm sworzeń 10mm 2T Yamaha Aprilia Barton Benyco Minarelli komplet
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder poj.50 4T GY6 kompletny 39 mm skuter
Cylinder do skuterów 4 suwowych GY6 139QMB poj.50 ccm
Kompletny zestaw cylindra do chińskich skuterów pojemności 50 z silnikiem 4 suwowym GY6 139QMB.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder z głowicą 70ccm 2T AC 12 sworzeń skuter CPI/Keeway
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder z głowicą 70ccm Minarelli horizontal LC Yamaha Aerox Aprilia SR
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder z tłokiem 125 skuter 125 GY6 4T (bez głowicy)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylinder z tłokiem skuter 50 4T GY6 139qmb/qma Euro 4, Euro 5 Galactic, Scalpel
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Szpilki cylindra głowicy skuter GY6 50 komplet 4 sztuki
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Cylindry do skuterów oraz ich budowa.
Silniki spalinowe dzielą się na dwa rodzaje, dwusuwowy (2T) i czterosuwowy (4T). Oba z tych silników posiadają inne cylindry. Skuter z silnikiem czterosuwowym posiada cylinder, w którym tuleja jest jednolita. Silnik dwusuwowy posiada cylinder, w którym wykonane jest kilka kanałów, są to: kanały ssące, kanał lub kilka kanałów wydechowych oraz kanał lub kilka kanałów przepłukujących. Cylinder ze względu na rodzaj układu chłodzenia, posiada różną budowę zewnętrzną. Cylinder chłodzony powietrzem, posiada zewnętrzne ożebrowanie, natomiast cylinder do skuterów chłodzony cieczą, posiada owalną budowę zewnętrzną oraz posiada wiele kanałów w których krąży płyn chłodniczy.
Do jakich celów stworzone są cylindry. Skuter z silnikiem spalinowym musi być w nie wyposażony.
Cylindry do skuterów są stworzone do silników spalinowych. W spalinowych silnikach, cylindry do skuterów pojedyncze lub rozmieszczone w różnej konfiguracji, stanowią miejsce pracy tłoka lub tłoków. W cylindrze powstaje wybuch mieszanki paliwowo - powietrznej wprawiając w ruch tłoki, które napędzają wał korbowy.
Rodzaje odlewu, z których wykonuje się cylinder do skuterów.
Istnieją różnego rodzaje odlewy, z których wykonuje się cylindry. Skuter wyposażony w silnik spalinowy posiada ich dwa, odlew żeliwny oraz aluminiowy. Żeliwny cylinder do skuterów posiada żeliwną konstrukcję oraz tuleję wykonaną z żeliwa stopowego. Aluminiowe cylindry do skuterów posiadają aluminiową konstrukcję oraz tuleję wykonaną z powłoki nicasilowej.
Wady i zalety cylindrów żeliwnych oraz aluminiowych.
Żeliwne cylindry do skuterów posiadają wiele zalet. W przypadku zatarcia takiego cylindra, możemy wykonać szlif tulei, dobrać tłok o odpowiednich wymiarach i dalej cieszyć się z jazdy. Drugą zaletą jest to, że żeliwny cylinder do skuterów jest najtańszą opcją. Wadą cylindrów żeliwnych jest to, że gorzej odprowadzają ciepło, w porównaniu z cylindrami aluminiowymi. Aluminiowe cylindry do skuterów mają taką zaletę, że lepiej odprowadzają ciepło od żeliwnych, oraz są od nich lżejsze. Wadą tychże cylindrów jest droga naprawa w razie zatarcia. Naprawa uszkodzonej powłoki nie tyle, że jest droga, ale też problematyczna, ponieważ niewiele warsztatów podejmuje się jej naprawy. Przy prawidłowej eksploatacji, większe obciążenia wytrzymują aluminiowe cylindry. Skuter z aluminiowym cylindrem zapewni nam również lepsze osiągi, oraz cichszą pracę silnika.