Producenci

Cylindry do skuterów

Cylinder 50ccm 12mm sworzeń CPI/Keeway bez głowicy

Cylinder 50ccm 12mm sworzeń CPI/Keeway bez głowicy
Cylinder 50ccm 12mm sworzeń CPI/Keeway bez głowicy

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

125,00 zł

szt.

Cylinder kompletny NICASIL do 2-suw 2T sworzeń 10 poj.50 ccm

Cylinder kompletny NICASIL do 2-suw 2T sworzeń 10 poj.50 ccm
Cylinder kompletny NICASIL do 2-suw 2T sworzeń 10 poj.50 ccm

Cylinder o pojemności 50 ccm z powłoką NICASIL-ową (wyższej jakości) do skuterów 2T chłodzonych powietrzem AC, o średnicy sworznia tłokowego 10mm.

Średnica tłoka: 40 mm.

Dostępność: Na zamówienie

Cena:

230,00 zł

Cylinder kompletny poj.70 ccm 2 suwa 2T sworzeń 12 mm, 47mm

Cylinder kompletny poj.70 ccm 2 suwa 2T sworzeń 12 mm, 47mm
Cylinder kompletny poj.70 ccm 2 suwa 2T sworzeń 12 mm, 47mm

Cylinder do skuterów chińskich 2T o poj.70 ccm chłodzonych powietrzem o średnicy sworznia tłokowego 12mm.

Dostępność: brak towaru

Cena:

99,00 zł

Cylinder kpl tuning poj.80 ccm 47mm 4T GY6

Cylinder kpl tuning poj.80 ccm 47mm 4T GY6
Cylinder kpl tuning poj.80 ccm 47mm 4T GY6

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

103,00 zł

szt.

Cylinder poj.50 4T GY6 kompletny 39 mm skuter

Cylinder poj.50 4T GY6 kompletny 39 mm skuter
Cylinder poj.50 4T GY6 kompletny 39 mm skuter

Cylinder do skuterów 4 suwowych GY6 139QMB poj.50 ccm

Kompletny zestaw cylindra do chińskich skuterów pojemności 50 z silnikiem 4 suwowym GY6 139QMB.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

99,00 zł

szt.

Cylinder z głowicą skuter 4T GY6 80ccm duże zawory

Cylinder z głowicą skuter 4T GY6 80ccm duże zawory
Cylinder z głowicą skuter 4T GY6 80ccm duże zawory

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

205,00 zł

Kpl.

Cylinder z głowicą tuning skuter 50/100ccm 50mm GY6

Cylinder z głowicą tuning skuter 50/100ccm 50mm GY6
Cylinder z głowicą tuning skuter 50/100ccm 50mm GY6

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

165,00 zł

Kpl.

Cylinder z tłokiem 125 skuter 125 GY6 4T (bez głowicy)

Cylinder z tłokiem 125 skuter 125 GY6 4T (bez głowicy)
Cylinder z tłokiem 125 skuter 125 GY6 4T (bez głowicy)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

116,00 zł

Kpl.

Szpilki cylindra głowicy skuter GY6 50 komplet 4 sztuki

Szpilki cylindra głowicy skuter GY6 50 komplet 4 sztuki
Szpilki cylindra głowicy skuter GY6 50 komplet 4 sztuki

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

14,00 zł

Kpl.

Cylindry do skuterów oraz ich budowa.

Silniki spalinowe dzielą się na dwa rodzaje, dwusuwowy (2T) i czterosuwowy (4T). Oba z tych silników posiadają inne cylindry. Skuter z silnikiem czterosuwowym posiada cylinder, w którym tuleja jest jednolita. Silnik dwusuwowy posiada cylinder, w którym wykonane jest kilka kanałów, są to: kanały ssące, kanał lub kilka kanałów wydechowych oraz kanał lub kilka kanałów przepłukujących. Cylinder ze względu na rodzaj układu chłodzenia, posiada różną budowę zewnętrzną. Cylinder chłodzony powietrzem, posiada zewnętrzne ożebrowanie, natomiast cylinder do skuterów chłodzony cieczą, posiada owalną budowę zewnętrzną oraz posiada wiele kanałów w których krąży płyn chłodniczy. 

Do jakich celów stworzone są cylindry. Skuter z silnikiem spalinowym musi być w nie wyposażony.

Cylindry do skuterów są stworzone do silników spalinowych. W spalinowych silnikach, cylindry do skuterów pojedyncze lub rozmieszczone w różnej konfiguracji, stanowią miejsce pracy tłoka lub tłoków. W cylindrze powstaje wybuch mieszanki paliwowo - powietrznej wprawiając w ruch tłoki, które napędzają wał korbowy.

Rodzaje odlewu, z których wykonuje się cylinder do skuterów.

Istnieją różnego rodzaje odlewy, z których wykonuje się cylindry. Skuter wyposażony w silnik spalinowy posiada ich dwa, odlew żeliwny oraz aluminiowy. Żeliwny cylinder do skuterów posiada żeliwną konstrukcję oraz tuleję wykonaną z żeliwa stopowego. Aluminiowe cylindry do skuterów posiadają aluminiową konstrukcję oraz tuleję wykonaną z powłoki nicasilowej. 

Wady i zalety cylindrów żeliwnych oraz aluminiowych.

Żeliwne cylindry do skuterów  posiadają wiele zalet. W przypadku zatarcia takiego cylindra, możemy wykonać szlif tulei, dobrać tłok o odpowiednich wymiarach i dalej cieszyć się z jazdy. Drugą zaletą jest to, że żeliwny cylinder do skuterów jest najtańszą opcją. Wadą cylindrów żeliwnych jest to, że gorzej odprowadzają ciepło, w porównaniu z cylindrami aluminiowymi. Aluminiowe cylindry do skuterów mają taką zaletę, że lepiej odprowadzają ciepło od żeliwnych, oraz są od nich lżejsze. Wadą tychże cylindrów jest droga naprawa w razie zatarcia. Naprawa uszkodzonej powłoki nie tyle, że jest droga, ale też problematyczna, ponieważ niewiele warsztatów podejmuje się jej naprawy. Przy prawidłowej eksploatacji, większe obciążenia wytrzymują aluminiowe cylindry. Skuter z aluminiowym cylindrem zapewni nam również lepsze osiągi, oraz cichszą pracę silnika.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl