Producenci

GAŹNIKI

Dysza główna gaźnika M4-75 skuter 4T GY6 Dysza główna gaźnika M4-75 skuter 4T GY6
Producent: a.s.moto
Cena:

8,00 zł

zobacz więcej
Dysza główna gaźnika M4-79 skuter 4T GY6 Dysza główna gaźnika M4-79 skuter 4T GY6
Producent: a.s.moto
Cena:

8,00 zł

zobacz więcej
Dysza główna gaźnika M4-88 skuter 4T GY6 Dysza główna gaźnika M4-88 skuter 4T GY6
Producent: a.s.moto
Cena:

8,00 zł

zobacz więcej
Dysza główna gaźnika M4-90 skuter 4T GY6 Dysza główna gaźnika M4-90 skuter 4T GY6
Producent: a.s.moto
Cena:

8,00 zł

zobacz więcej
Dysza główna gaźnika M5 85 skuter motorower Dysza główna gaźnika M5 85 skuter motorower
Producent: a.s.moto
Cena:

10,00 zł

zobacz więcej
Dysza główna gaźnika M5 90 skuter motorower Dysza główna gaźnika M5 90 skuter motorower
Producent: a.s.moto
Cena:

10,00 zł

zobacz więcej
Dysza główna gaźnika M5-75 skok 1,00  Dysza główna gaźnika M5-75 skok 1,00
Producent: a.s.moto
Cena:

8,00 zł

zobacz więcej

Gaźnik skuter- co to takiego

Gaźniki do skuterów z definicji to urządzenie do wytwarzania odpowiedniej mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach spalinowych z zapłonem iskrowym. Wraz z wejściem w życie norm czystości spalin, gaźniki zastępują gaźniki elektroniczne a ostatecznie wtrysk paliwa. Gaźniki nie spełniają norm czystości spalin oraz nie dają takiej kultury pracy silnika co wtryk paliwa. A ich wrażliwość na wszelkie zabrudzenia pochodzące z paliwa powodowały częste awarie w skuterze.

Z drugiej jednak strony gaźniki do skuterów łatwe były do serwisowania i tuningowania skuterów.  

Gaźniki do skuterów 2T oraz 4T

Do chińskich skuterów z silnikiem 4 suwowym mamy tylko jeden gaźnik do skutera. Możliwa jest tylko różnica w wielkości przepustnicy w gaźniku lub czy gaźnik do skutera jest wyposażony w pompkę przyśpieszenia. Podobnie jest z gaźnikami do skuterów 2 suwowych, występuje tylko jeden rodzaj dla skuterów chińskiej produkcji. Dla markowych pojazdów gaźniki zawsze dobieramy po marce modelu i roczniku.

Gaźnik skuter-budowa

Gaźnik do skutera zbudowany jest z korpusu, komory pływakowej z dysz w gaźniku odpowiadających za dawkę paliwa, powietrza, iglicy przepustnicy, przepustnicy, śruby regulacyjnej wolnych obrotów, śruby regulacyjnej składu mieszanki oraz elektrossania, którego zadaniem jest podanie dodatkowej dawki paliwa w gaźnik na zimnym silniku w celu łatwiejszego uruchomienia silnika. W niektórych gaźnikach skuterów 4 suwowych mamy jeszcze pompkę przyśpieszenia, która wtryskuje paliwo bezpośrednio pod przepustnicę celem szybszej reakcji na gaz.

Gaźnik do skutera- prawidłowa praca

Za prawidłową pracę gaźnika odpowiadają podzespoły ściśle z gaźnikiem współpracujące. Tymi podzespołami są elektrossanie, kranik paliwa, filtr paliwa z przewodem paliwowym. Gaźniki do skuterów dopasowuje się do danej mocy silnika i pojemności. A ich regulacje wymagają znajomości budowy gaźnika oraz wiedzy dotyczącej regulacji proporcji między dawką powietrza a  dawką paliwa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl