Dostępność
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Cewko-moduł GF50-LK2 SUZUKI 2T
CEWKO MODUŁ GF50-LK2 DO SKUTERÓW SUZUKI SJ50.
zasilany prądem zmiennym z alternatora czterocewkowego, bezczujnikowego.
Dostępność: brak towaru
Moduł zapłonowy CDI odblokowany tunning z adapterem skuter 2T
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Moduł zapłonowy GY6 skuter 4T 4-SUW tuning prąd zmienny
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Moduł zapłonowy Honda DIO, BALI,atv 110,125, cross 110, motorowery
MODUŁ ZAPŁONOWY HONDA DIO, BALI
Moduł zapłonowy pasuje do skuterów marki honda DIO,BALI z silnikiem 2T 2 suwowym.
również pasuje do chińskich quadów pojemności 80, 110, 125, Crossów 110, 125,
Motorowerów chińskiego pochodzenia pojemności 50,70, 110, 125 z silnikiem 4 suwowym.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 2-5 dni
Moduł zapłonowy skuter 4T GY6 5-pinów odblokowany 139QMB
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Moduł zapłonowy skutery 2T chińskie CPI, KEEWAY, ZIPP, QUADY KEEWAY
ON
MODUŁ ZAPŁONOWY 2T
Moduł odblokowany - tuning
Moduł zapłonowy do wszystkich skuterów 2 suwowych 2T chińskiego pochodzenia, do quadów keeway atv 50 ,quadów CPI z silnikami 2-suwowymi.
pasuje do:
np: SKUTERY marki KEEWAY (MATRIX, RY8, FACT,ARN, HURRICANE), CPI (ARAGON), ZIPP (QUANTUM)
QUADY poj.50 z silnikiem 2T (atv 50 keeway, CPI)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Moduł zapłonowy tuning ATV quad 110 125 buggy KYMCO ZX/BW/VIT50, HONDA, JAILING
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2-5 dni
Moduł zapłonowy do skutera, dlaczego jest tak ważny w naszym pojeździe?
Każdy skuter, który chcemy użytkować, musi posiadać sprawny silnik. Silnik to serce naszego pojazdu. Jeden z głównych czynników do prawidłowego uruchamiania skutera, to iskra na świecy. To właśnie ona odpowiada za prawidłowe spalanie paliwa w cylindrze. Jednym z głównych elementów dających iskrę, to właśnie moduł zapłonowy do skutera. To właśnie sprawne moduły do skuterów dają prawidłową iskrę, która odpowiada za normalne uruchamianie skutera.
W jaki sposób, moduły zapłonowe do skuterów wpływają na pracę silnika i osiągi?
Moduł zapłonowy do skutera, nie odpowiada jedynie za prawidłowe uruchamianie, ale również za pracę silnika i osiągi. Jeżeli nasz pojazd pracuje nierówno na biegu jałowym lub występuje zjawisko słabych osiągów, możemy podejrzewać, że nasz moduł zapłonowy do skutera ulega uszkodzeniu. Na naszym rynku występują tzw. tuningowe moduły zapłonowe do skuterów. Taki moduł posiada inną, ulepszoną mapę zapłonu, która daje nam lepsze osiągi, w postaci przyspieszenia i prędkości maksymalnej. Tuningowy moduł zapłonowy do skutera, zazwyczaj z wyglądu nieco różni się od oryginalnych modułów. Często posiada ożebrowanie i inny kolor niż oryginał. Standardowy moduł zapłonowy do skutera, zazwyczaj wygląda jak czarne prostokątne lub kwadratowe pudełko z wbudowaną kostką, lub wychodzącymi przewodami, zakończonymi kostką. Jeżeli wymienimy nasz fabryczny moduł zapłonowy do skutera na tuningowy, wykorzystamy w 100% potencjał naszego silnika.
Jak rozróżnić moduł zapłonowy do skutera 2T a moduł zapłonowy skuter 4T?
Jeżeli chcesz wymienić moduł zapłonowy do skutera, nie dobieraj po wyglądzie! Moduł zapłonowy do skutera 2T, a moduł zapłonowy skuter 4T, różni się mapą zapłonu. Z wyglądu mogą być takie same, ale będą miały inną specyfikację, i nasz pojazd nie zostanie uruchomiony. Aby prawidłowo dobrać moduł zapłonowy do skutera, musimy znać nazwę danego pojazdu, lub wiedzieć, czy silnik jest dwusuwowy (2T), czy czterosuwowy (4T). Jeżeli znamy model skutera lub jaki posiada silnik, musimy znać też, jakie kostki podłączeniowe posiada nasza instalacja elektryczna. Zazwyczaj moduł zapłonowy do skutera 2T, posiada 2 kostki: jedna 4-pinowa i 2-pinowa, a skuter z silnikiem 4T posiada jedną, 6-pinową kostkę.
Zwiększenie osiągów skutera poprzez moduł zapłonowy
Jeżeli zależy Ci na dobrych osiągach i przyspieszeniu, wybierz moduł zapłonowy do skutera tuningowy. Osiągi będą lepsze, ale żywotność silnika będzie krótsza. Oczywiście wszystko zależy od tego, jak skuter będzie użytkowany. Jeżeli nie zależy Ci na osiągach, a na wytrzymałości, wybieraj moduły zapłonowe do skuterów o parametrach fabrycznych.