Producenci

Układ napędowy do quadów

Łańcuch DID 420D 112 ogniw bezoringowy

Łańcuch DID 420D 112 ogniw bezoringowy
Łańcuch DID 420D 112 ogniw bezoringowy

Dostępność: brak towaru

Cena:

62,00 zł

Łańcuch DID 428D 106 ogniw bezoringowy

Łańcuch DID 428D 106 ogniw bezoringowy
Łańcuch DID 428D 106 ogniw bezoringowy

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

76,00 zł

szt.

Łańcuch KMC 420H 120 ogniw

Łańcuch KMC 420H 120 ogniw
Łańcuch KMC 420H 120 ogniw

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

40,00 zł

szt.

Łańcuch KMC 420H 122 ogniwa

Łańcuch KMC 420H 122 ogniwa
Łańcuch KMC 420H 122 ogniwa

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

44,00 zł

szt.

Łańcuch KMC 420H 130 ogniw

Łańcuch KMC 420H 130 ogniw
Łańcuch KMC 420H 130 ogniw

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

41,00 zł

szt.

Łańcuch KMC 428H 110 ogniw

Łańcuch KMC 428H 110 ogniw
Łańcuch KMC 428H 110 ogniw

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

42,00 zł

szt.

Łańcuch KMC 428H 120ogniw Cross Quad Motorower

Łańcuch KMC 428H 120ogniw Cross Quad Motorower
Łańcuch KMC 428H 120ogniw Cross Quad Motorower

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

49,00 zł

szt.

Łańcuch KMC 428H 130L

Łańcuch KMC 428H 130L
Łańcuch KMC 428H 130L

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

51,00 zł

szt.

Łańcuch napędowy 428, 94 ogniwa motocykl, cross, quad

Łańcuch napędowy 428, 94 ogniwa motocykl, cross, quad
Łańcuch napędowy 428, 94 ogniwa motocykl, cross, quad

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

49,00 zł

szt.

Łańcuch napędowy 530 82 ogniwa Quad ATV/UTV

Łańcuch napędowy 530 82 ogniwa Quad ATV/UTV
Łańcuch napędowy 530 82 ogniwa Quad ATV/UTV

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

99,00 zł

szt.

Łańcuch napędowy DID 420D ogniw 120 quad 110, 125 cross

Łańcuch napędowy DID 420D ogniw 120 quad 110, 125 cross
Łańcuch napędowy DID 420D ogniw 120 quad 110, 125 cross

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

79,00 zł

szt.

Łańcuch napędowy DID 420D ogniw 126RB quad 110, 125 cross

Łańcuch napędowy DID 420D ogniw 126RB quad 110, 125 cross
Łańcuch napędowy DID 420D ogniw 126RB quad 110, 125 cross

 

PASUJE DO:

quad 110, 125, cross 110, 125,

BASHAN, Eagle, Benyco

Dostępność: brak towaru

Cena:

61,00 zł

Łańcuch napędowy DID 428D ogniw 114 quad 110, 125 cross MZ, WSK

Łańcuch napędowy DID 428D ogniw 114 quad 110, 125 cross MZ, WSK
Łańcuch napędowy DID 428D ogniw 114 quad 110, 125 cross MZ, WSK

ŁAŃCUCH NAPĘDOWY firmy DID 428H

Liczba ogniw: 114

Łańcuch gotowy do założenia. W zestawie spinka / zapinka.

PASUJE DO:

quad 110, 125, cross 110, 125

Przed zakupem należy sprawdzić rzeczywisty rozmiar oraz liczbę ogniw łańcucha w pojeździe.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 2-5 dni

Cena:

91,00 zł

szt.

Co to jest układ napędowy do quadów i do czego jest stworzony.

Układ napędowy do quadów stworzony jest w celu przenoszenia mocy z silnika na tylną oś lub też na 4 osie. Układ napędowy do quada dzieli się na dwa rodzaje: układ napędowy do quadów łańcuchowy oraz układ napędowy do quada z przekładnią CVT.

Czym różni się i jak działa układ napędowy łańcuchowy od układu z przekładnią CVT.

Układ napędowy do quadów łańcuchowy jest bardzo prosty w pojeździe takim jak quad. Układ napędowy łańcuchowy składa się z zębatki przedniej, tylnej oraz łańcucha, w pojeździe typu quad. Układ napędowy typu CVT to złożona z kilkunastu elementów przekładnia, która zbudowana jest z: wariatora, przeciwtalerza, paska napędowego, sprzęgła kompletnego, przekładni skrzyni biegów, wału lub dwóch wałów napędowych, dyferencjału, lub dwóch dyferencjałów, przegubów wewnętrznych i zewnętrznych oraz półosi. Układ napędowy do quada łańcuchowy, występuje w quadach, które posiadają manualną skrzynię biegów, która smarowana jest tym samym olejem, co silnik. Przy takim rozwiązaniu, napęd pochodzi bezpośrednio z wałka zdawczego, co pozwala za pomocą zębatki oraz łańcucha, przełożyć napęd na tylną zębatkę, która osadzona jest na tylnej osi pojazdu. Układ napędowy do quadów typu CVT to zdecydowanie bardziej złożona konstrukcja. Napęd pozyskiwany jest z obrotu wału korbowego. Na wale korbowym osadzony jest wariator oraz przeciwtalerz, który za pomocą siły odśrodkowej, reguluje położenie pasa napędowego. Za pomocą pasa napędowego moc z wariatora przekładana jest na sprzęgło, które również działa na zasadzie siły odśrodkowej. Załączony poprzez sprzęgło dzwon sprzęgła, uruchamia wał przekładni skrzyni biegów, która następnie przekłada moc na wał lub wały napędowe, które uruchamiają dyferencjał lub dyferencjały. Z dyferencjału lub dyferencjałów za pomocą półosi oraz przegubów moc trafia na koła. 

Układ napędowy do quadów, wady i zalety obu rodzajów.

Układ napędowy do quadów łańcuchowy posiada zaletę taką, że jest stosunkowo tani. Jego wadą jest to, że jest narażony na działanie wody czy też piachu co przyspiesza jego zużycie. Układ napędowy do quada CVT posiada taką zaletę, że jest ukryty przed czynnikami zewnętrznymi. Jego wadą jest to, że posiada wiele elementów, które mogą ulegać awariom.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl