Wyszukiwarka
66,59 zł
Cena regularna:
73,99 zł
99,00 zł
Cena regularna:
110,00 zł
65,69 zł
Cena regularna:
72,99 zł
Producenci
Opcje przeglądania
Kategorie
Producent
Dostępność
Cena
-
od
do
Gaźnik + KRANIK do motorowerów biegowych 50/70 ssanie ręczne KYMCO Activ,Nexxon
66,59 zł
Cena regularna:
73,99 zł
Gaźnik chiński motocykl 125 Benyco BR 125 Crusier 125 Junak 122 (do ssania ręcznego)
85,50 zł
Cena regularna:
95,00 zł
Gaźnik CROSS 125 z dźwignią ssania, 17 mm przepustnica
67,41 zł
Cena regularna:
74,90 zł
Gaźnik Cross KXD, Quad ATV 50 4T ssanie ręczne
67,41 zł
Cena regularna:
74,90 zł
Gaźnik DAELIM 125 125 VT VL VS Daystar Hyosung Cruise 2 chopper czoper
112,50 zł
Cena regularna:
125,00 zł
Gaźnik Honda PC Monkey 50
67,50 zł
Cena regularna:
75,00 zł
Gaźnik kompletny do SUZUKI GN125 przepustnica 25 EURO 1 EURO 2
151,91 zł
Cena regularna:
168,79 zł
Gaźnik MZ ETZ 150, 125 (24N2) Tajwan
125,10 zł
Cena regularna:
139,00 zł
Gaźnik Pit Bike Dirt Bike 125ccm do crossa MZK Mikilon
107,91 zł
Cena regularna:
119,90 zł
Gaźnik Pit Bike Dirt Bike 140ccm MRF YX140 do Crossa 140
107,91 zł
Cena regularna:
119,90 zł
Gaźnik Pit Bike Dirt Bike 160ccm YX160 do crossa
107,91 zł
Cena regularna:
119,90 zł
Gaźnik PZ22 Cross 50 110 125 4T
71,10 zł
Cena regularna:
79,00 zł
Gaźnik PZ22 Fighter Volcano Sprint Ranger Junak 901 902 905 906 do poj.70 ccm
71,10 zł
Cena regularna:
79,00 zł
Gaźnik PZ26 chiński motocykl 125 Benyco BR 125 Crusier 125 Junak 122 ssanie ręczne KEIKHIN
116,10 zł
Cena regularna:
129,00 zł
Gaźnik PZ27 CROSS Motocykl 125 140 150 ssanie na linkę, 22 mm przepustnica
75,60 zł
Cena regularna:
84,00 zł
Gaźnik PZ30 z króćcem Xmotos xb 39 xb 37 xb88 Kayo K2 250
224,10 zł
Cena regularna:
249,00 zł
Gaźnik Quad ATV 110, 125 chiński motorower 50 4T, Cross 125 KXD 607 XTR
73,80 zł
Cena regularna:
82,00 zł
Gaźnik Yamaha Majesty 125 MBK Skylinder 125 150 YP TEO'S Malaguti Madison Benelli
187,20 zł
Cena regularna:
208,00 zł
Czym są gaźniki do motocykli i do czego służą?
Gaźnik motocyklowy jest głównym elementem układu paliwowego w silniku spalinowym. Odpowiada za przygotowywanie odpowiedniej mieszanki paliwowo-powietrznej. Mieszanka paliwowo-powietrzna przygotowywana przez gaźnik do motoru, jest niezbędna do pracy silnika.
Jak prawidłowo dobierać gaźniki do motocykli?
Przy wyborze elementu takiego jak gaźnik do motoru, należy zwrócić uwagę na jego budowę oraz parametry. Istotne parametry, które należy znać przy doborze gaźnika to między innymi: średnica przepustnicy, rodzaj mocowania linek, rodzaj mocowania samego gaźnika czy też filtra powietrza. Gaźniki do motocykli można dobierać również po modelu pojazdu, jednak nie zawsze się to sprawdza, ponieważ producenci pojazdów często wprowadzali zmiany.
Rodzaje gaźników do motocykla
Gaźnik motocyklowy może być różnej konstrukcji. W silnikach jednocylindrowych występuje pojedynczy gaźnik motocyklowy, natomiast silniki wielocylindrowe mogą posiadać kilka gaźników. Przykładowo silnik rzędowy czterocylindrowy będzie posiadał cztery gaźniki do motocykli. Są wyjątki i występują w silnikach o układzie ''V''. W tym rodzaju silnika, na dwa cylindry może przypadać jeden gaźnik, ale do jego zamontowania, wymagany jest specjalnej konstrukcji króciec. Dwucylindrowe silniki rzędowe zazwyczaj posiadają dwa gaźniki do motocykli. W skrajnych przypadkach silniki te mogą zostać wyposażone w pojedynczy gaźnik motocyklowy, ale wymaga on wtedy specjalnej konstrukcji króćca.
Dlaczego gaźnik motocyklowy wymaga przeglądów, zwłaszcza po okresie zimowym?
Dlaczego gaźnik motocyklowy wymaga przeglądów? W okresie zimowym większość motocyklistów nie użytkuje swych pojazdów. Podczas zimowania pojazdu, gaźnik motocyklowy może zabrudzić się szkodliwą mazią, która powstaje podczas zastania paliwa w komorze pływakowej. Przegląd gaźnika to między innymi czyszczenie go ze zbędnych szkodliwych elementów. W silnikach wielocylindrowych, które posiadają kilka gaźników, do przeglądu wlicza się również synchronizacja. Synchronizacja gaźników to ustawienie przepustnic obrotowych w taki sposób, by podciśnienie w króćcach ssących było identyczne na każdym gaźniku. Dzięki prawidłowemu ustawieniu każdy z cylindrów jest prawidłowo, równomiernie napełniany.