Kategorie
Producent
Dostępność
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
65,00 zł
Tryby przekładniowe do skutera, do czego są stworzone.
Tryby przekładniowe do skuterów stworzone są w celu przekazywania napędu z silnika na tylne koło, w odpowiednim przełożeniu. Tryby do przekładni skutera stanowią pośredniczy element, łączący układ napędowy z tylnym kołem.
Tryb przekładni do skutera. Jak jest stworzony, i jak pracuje.
Tryb przekładni do skutera jak to każdy tryb, posiada wiele zębów, które zazębiają się z innymi trybami. Tryby przekładniowe do skuterów pracują osiowo, za pomocą łożysk tocznych, które osadzone są w karterach silnika. Tryby do przekładni skutera wykonywane są z trwałych, odpornych na zużycie materiałów. Aby nie dochodziło do ich przedwczesnego zużycia, tryby przekładniowe do skuterów pracują w oleju, ponieważ gdy tryby do przekładni skutera pracują występuje zjawisko tarcia, a olej eliminuje te zjawisko.
Jakie tryby przekładniowe do skuterów są stosowane w przekładniach skutera.
W skuterach tryby do przekładni skutera występują w dwóch postaciach: tryb przekładni do skutera pierwotny oraz tryb przekładni do skutera wtórny. Ten pierwszy to innymi słowy wałek sprzęgła. Jest on z jednej strony osią, na którą montujemy sprzęgło a z drugiej strony posiada tryb. Tryb przekładni do skutera pierwotny, napędzany jest za pomocą sprzęgła pasem napędowym z innymi elementami napędowymi silnika. Pierwotny tryb przekładni do skutera pozwala przełożyć w odpowiednim stopniu moc na tryb wtórny. Tryb przekładni do skutera wtórny nie różni się zbytnio zewnętrznie od trybu pierwotnego, jest jedynie większy, ponieważ musi on napędzać koło tylne. Przenosi on w odpowiednim przełożeniu napęd z wałka pierwotnego moc na tylne koło.
Różnego rodzaju tryby przekładniowe do skuterów w naszym sklepie A.S.MOTO.
Różnego rodzaju tryby przekładniowe do skuterów znajdziesz w naszym sklepie A.S.MOTO. Jeżeli nie znalazłeś produktu takiego jak tryby do przekładni skutera skontaktuj się z nami, a dostaniesz wyczerpującą odpowiedź.